Meruňkový makrobio "crumble"

Po dlouhé době jsem pekla. Podle tohoto receptu z Paní Dýně, jen upraveného podle surovin, které se aktuálně nacházely u nás doma. Tedy ovoce =  meruňky z farmářského trhu, místo jemných vloček obyčejné, místo kokosu sušený banán, sirup rýžový. Rychlo-drob měl úspěch a hlavně je fakt rychlý a snadný a na suroviny nenáročný. Tím, že není potřeba, aby držel pohromadě, protože se předpokládá, že se bude jíst lžičkou, mám skoro pocit, že se do něj může dát prakticky cokoliv.

Musím přiznat, že jsem tenhle crumble pekla sice v neděli, ale už tu minulou. Nicméně moje počiny v kuchyni jsou zatím tak zřídkavé, že stojí za zaznamenání i týden poté. A to jsem dokonce hned v pondělí vařila! veganské plněné papriky s rajčatovou omáčkou. Celkem se myslím povedly, a já bych ráda zahájila tradici jednoho nového zajímavého jídla týdně.




Komentáře

  1. ó, to vypadá dobře! Paní Dýni jsem kdysi dostala od Hani a je jedlá i pro většinu rozmlsaných osob u nás doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono když přitlačíš se slazením, tak to může být fakt dobrý. Já jsem teda za tuhle buchtu dostala od Verunky mega pochvalu: Mami, je to moc dobrý, je to sladký! :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník