Week Of Life - Neděle

Dala jsem to! :) Nafotila jsem svůj první week of life. Ač jsem se bála, že nebude co fotit, nakonec bylo. Vybírala jsem každý den z cca dvojnásobného množství fotek, než kolik se do devítky vešlo. A vlastně mě dnes svrbí prsty a hned bych pokračovala. Ale řekla jsem si, že si dám aspoň týden pauzu. A pak to asi zkusím znovu, zas třeba trochu jinak. Další týdny už nebudu zveřejňovat na blogu, nebojte :) Budu je věšet na stránky projektu.

Co jsem si během focení prvního týdne uvědomila?

- Že ke spoustě činností potřebuju nějak nakopnout, podpořit vnější motivací, abych začala. Že chci více fotit, vím už dlouho. Ale teprve vědomí povinnosti mít každý večer alespoň devět podařených fotek mě přimělo vzít foťák do ruky častěji a tahat ho s sebou ven.

- Že nefotím až tak hrozně, jak jsem si o sobě myslela. Když musím najít v dané situaci použitelný záběr, tak ho většinou i najdu. A že zlepšit se můžu zas jenom dalším focením (případně tedy do nějaké míry prohlížením cizích fotek).

- Že přerušit činnost, abych si ji vyfotila, je jenom otázka zvyku. První dny mě to štvalo. Třeba při vaření/pečení/pletení. Další dny už jsem sama přemýšlela, která chvíle bude nejfotogeničtější, abych práci přerušila a vyfotila si ji.

- Že Verunka se fotí vcelku ochotně a když jsem ochotna cvaknout nejdřív pár jejích hloupostí, tak potom pěkně spolupracuje.

A teď už moje/naše neděle:


S dětmi v kostele je to vždycky dobrodrůžo


Kámoška ve farní kavárně


Vybíhám


Květáková polévka bodne


Po spaní


Na návštěvě - takto vznikají kulisy vzdělávacího programu


Mužská záležitost


Večer - zkrotit, obléct, uložit (všimněte si letícího panáčka, kterého po mně právě hází Radovánek)


Úkoly na příští týden

Komentáře

  1. hmmm, koukám, že máš i tyrkysovej diář :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo :) ale kupovanej je až po prvním kole, takže spíš z nostalgie.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník