Pletení s požitkem

Pletu denně. Více méně. A většinou i dost ráda. Dnes o poledním klidu jsem ale pletla s opravdovým požitkem. Obě děti spinkaly, jedno v ložnici, jedno v pokojíčku, a v obýváku pracoval Tom. Já jsem se tak musela uchýlit do poslední volné místnosti - do kuchyně. Kdyby byl Tom v práci, seděla bych v obýváku - jako vždycky. Takže vlastně znouzectnost :)

Na stole kytka, co by klidně mohla být svatební, a kterou jsem dostala k svátku. Do sluchátek Beata Bocek a album O Tobje. Stíhala jsem jedním okem koukat do bookletu a číst texty - úplně jiný požitek z hudby pro mě, když vím, o čem se hraje a zpívá. Obdivuju, jak někdo dokáže vzít životní momenty, zásadní i obyčejné, a umělecky je přetvarovat do něčeho fakt krásného a působivého. No a k tomu pletení, můj dvoukilometrový projekt, jsem někde kousek za čtvrtinou. Se značkovači made by Hanka, díky kterým je moje pletení rázem elegantnější. 

Ničím nerušený hodinový požitek. 




Komentáře

  1. Z kterého květinářství je ta přenádherná kytka, prosím?
    (Požitek s pletením, spinkající děti, to já také ráda :o)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník